dimarts, 26 d’agost del 2014

9 d'Agost

Al bloc de Fiebre de Scrapbook por la Noche estan d'aniversari i han fet una sèrie de reptes, em vaig fer la llista per a vore a quins podia participar-hi i em cridà l'atenció un de la Lali on proposava documentar tot un dia, tipus un Project Life però d'un sol dia. Em va fer gràcia i a l'endemà vaig començar a fer fotos i demanar que em feren i he organitzat un petit collage amb elles.

M'ha agradat l'experiència de documentar un dia normal de vacances a l'estiu i adonar-me de les coses què fem rutinàriament però que formen la nostra vida. Però per altra banda trobe que m'ha quedat una mica cutre, no he trobat la manera de fer un collage bonic on poder ficar tot el text que li donara una mica de forma a aquesta espècie de diari fotogràfic.

Em fa la sensació que potser a mi em fa certa gràcia però que en absolut és interessant per a la resta de la gent. Però en fi, encara que em fa una mica de vergonya publicar les fotos i els textos, ja que he fet la feina, participaré al repte, no sé si amb el temps acabaré esborrant aquesta entrada!

 
 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada